can't sleep anymore

Jag är sjukligt arbetsskadad. Efter att ha arbetat sex dagar och ska ge mig in på den sjunde i rad kan jag nu inte tänka på annat en gatuköket, menyerna, maten och beställningarna. Allt snurrar runt i huvudet och gör det omöjligt att somna om. Jag har legat vaken i ca wn och en halv timme och har därför nu gett upp allt hopp på att få sova mer. Jag har blivit vrålhungrig av att bara ligga där och tänka på mat och har därför berstämmt mig för att äta en macka med ett glas oboy. Och som om det inte var nog med allt tänkandet på mat blir jag terroriserad av en mygga som jag inte lyckas ha ihjäl. Känns lyckat att jag ska börja jobba om fyra timmar. Nej !


Kommentarer
Postat av: Anders

vet hur det är... kan inte gå förbi exempelvis ÖP skolan utan att räkna hur många fönster som är öppna.

2010-08-17 @ 20:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0