Don't even bother

Nu är jag så jävla trött på dig. För det är bara synd om dig. Jepp alla tycker så synd om dig. Som om inte jag haft det jobbigt av det här. Men skit i det. Jag ville verkligen fortsätta vara din vän, dt ville jag. Men nu, nä tveksamt. Vi har inte pratat på en och en halv vecka, du tror inte att det kan hända saker då. Saker som jag hade velat berätta för dig. Tex Mamma fick iden att jag kunde flytta, mina föräldrar hjälper till med hyran. Jag har undansatta pengar som med kan hjälpa till. Det visste du inte. Inga studie lån här inte. Så nästa gång innan du säger någit ta reda på alla fakta. Eller ännu bättre låt mig vara. Jag orkar inte med dig mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0