My underwater camera

Hade en härligt kväll med My, Matilda, Monica och Hanna. Grillning, jag åt typ massor och blev inte mätt. Jag äöt sjuk. Skrattade, badade och fjantade oss. Bildbevis längre ner. Såg på prinsen av egypten, sjöng singstar och bara hade jävligt roligt. När de andra stack stannade jag kvar hos Matilda och kollade på någon sjuk dokumentär. Ibland undrar jag hur folk tänker.

















Ikväll ska jag hem till kusinen på maskerad med Afrika som tema. Är sjukt trött och itne på humör men vad gör man inte för kusinvitamin. Funderar på att klä ut mig till babian. Blir det bra?

Kommentarer
Postat av: Tosse Monica

det blir säkert skit bra ;o du kommer vara den som är sötast och som står mest ut

2010-08-29 @ 01:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0