Time flies by

Dagen har bara sprungit iväg. Frukost vid elva och sedan en snabb runda med Lily innan det bar av in till Malmö med mamma. Vi skulle hämta upp lillebror som kommit hem från italien men först blev det lite snabb shopping och en subway. Tänkte efter det köra hem till My men jag vet inte var tiden tog vägen så det han jag inte med. (Det var inte det enda som itne hans med idag, skärpning) Kom hem, sökte några lägenheter och sedan bar det av till Ystad igen för att möta upp Ingrid. Lite mat och sedan bio (Ingrids födelsedagspresent). En toppen kväll må jag säga. Den var behövlig efter de senaste dagarna. Vi såg för den delen Inception och den rekomenderas starkt!

Imorgon ska jag försöka hinna med städning, jobbsök, UM, stranden och My om hon vill ses. Prio ett, Myspys. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0