IKEA

Dagen har spenderats på IKEA och jag har förälskat mig i denna underbara KIVIKS soffa. Klar röd. Visst är den bara underbar. Provsatt/låg den och ville ta den med hem bums. Den ska iaf hem till mig snarast.

Nu är vi på väg hem till Farmor och Gunnar. Gunnar fyller år och ska firas så det blir väl lite mat och så. Sötis är också med. :)

Angående pluggandet och boendet i kristianstad så tror jag inte det blir något med det. Lusten fins helt enkelt inte där. Jag var och kolla de på ett boende igår men det var inget som föll mig i smaken. Rummet var jättefint men jag tycker man kan begära en ordentlig spis med ugn och inte två kokplattor när man ska vara tre och dela på det. Men men som sagt har ingen motivation att plugga just nu. Visst vill jag jobba med barn men jag tycker tre och ett halv år är lite för myclet för mig. Jag ska nog se till att riktigt ge mig på jobbsökandet istället. Jag vill faktist jobba. Det är mer jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0