Enjoy

Jag måste säga att 2010 har varit ett händelserikt år. Massor av skoj men tyvärr en del missöden med. Året kunde absolut varit bättre. Men nu ska jag inte sitta här och klaga.
Jag pluggade med Natta i Växjö ett tag, massa simmning med Susse jobbade som lokal vårdare, hemmafester, åkte till Tunisien med Sandra och träffade underbara människor, började jobba på resursenheten som barnskötare, återvände till gatuköket och jobbade med trevliga och mindre om tycka männniskor, mer hemma fester, körde till Göteborg med My och såg Green Day, umgicks med Susse, Tältade på midsommar, satt barnvakt, jobbade med mysmatchen, fick jobb på C&L, åkte till älskade brodern i England, Snön kom och gav sig aldrig av, bakade enligt traditionen pepparkakor med Emelie hos mormor och morfar, julen kom och jag fick en massa paket.
Nu tror jag att jag har fått med det mesta. (av de bra bitarna) så slänger upp lite relaterade bilder (helt i oordning, ni får överleva.;) ). Enjoy!

Miss you...

Kommentarer
Postat av: Susse

wiee det är skitkul med såna sammanfattningar av gågna året :D Vad jag saknar våra simturere!!!! ska vi ta en nästa vecka???

2010-12-30 @ 18:34:02
Postat av: hanna

hahah,näspetarbilden <3

2011-01-16 @ 17:04:57
URL: http://hannaajangenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0