Huh?

Hur gick det här till? Plötsligt fördubblade mina besökare och två kommentarer dök upp. :o Inte för att jag klagar, det är väldigt kul. Blev bara lite chockad.

Har inte bloggat ordentligt på ett tag nu får väl ta och ändra på det. Här kommer iaf en summering av helgen.

Utgång i frdagskväll med underbara vänner och annat trevligt folk. Bilder fins på FB. Lördagen spenderqade jag mest i sängen innan vi tog tåget mot malmö för att äta på Harrys och se Buddy Holly på arenan. Kärlek till musikalen och huvudrollsinnehavaren Brolle. Hade jag hafr mer pnger så hade jag lätt sett den fler gånger. <3 Det händer inte mycket under söndagen men det blev iaf film med S, Änglar och demoner. Verkligen en bra film. Tror nog det var allt.

Kommentarer
Postat av: Joel

mm, oh my fucking god!

2010-02-09 @ 23:55:14
URL: http://fuckwithyou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0