It hurts so bad

Då var denna dagen med förbi.

Började dagen med att sova lite för länge. Sånt är livet. Körde iaf iväg till Ystad i snöyran och lyckades iaf komma i tid. (lite privat) Sedan blev det en liten shoppingrunda (köpte väskan på bilden) där jag halkade runder på kullerstenen i en timme innan Robin väl svarade. Parkerade bilen vid jysk och promenerade hem till Robin, detta var då lättare sagt än gjort då jag halkade och landade på rumpan. Jag säger bara AJ! Gud vad jag skämdes, massa folk som såg en benen som sprattlade vilt i luften. Vilken syn det måste ha varit. Men men ko iaf hem till Robin där det blev en massa snack om allt och inget. Intressant och trevligt.










När jag kommit hem hittade jag ett paket från HM och två från CDON. Alltid kul.



Kvällsmaten bestod av omelett, bakom och en bit rostat bröd. Mums mums. Sen begav jag mig mot simhallen för en simtur med Susse. Händelserikt då susse låste in sina nycklar i skåpet, klant. :P Efter simningen körde vi hem till henne och såg halv åtta hos mig. På väg ner till hennes rum i källaren halkade jag i trappan och lyckades slå i ryggen. Yey heja mig. Eller inte, nu har jag ont bara jag flyttar mig. Men som sagt vi gick till hennes rum och där surfade vi runder på älskade tradera i några timmer (?) :o

Nu är jag hemma i sängen ser en film och funderar på om jag ska till AF imorgon eller inte. Har naturligtvis blivit av med min tid. SMART.

Sleep tihgt.


Kommentarer
Postat av: Joel

ja de används såklart inte längre så du behöver ej vara orolig:)

2010-02-11 @ 00:49:28
URL: http://fuckwithyou.se
Postat av: Susse

Haha det var varkens din eller min dag igår ;)

2010-02-11 @ 20:13:58
URL: http://moonwaalk.blogg.se/
Postat av: Susse

snygga grejer allihopa!

2010-02-11 @ 20:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0