I keep doing the same mistake

Som jag tidigare nämnt i bloggen, stannar jag uppe alldeles för länge när jag ska jobba dagen efter och så även idag. Börjar kl 6 och sitter fortfarande här och skriver. Fy på mig. Ghost rider på 3an, har ingen aning om varför jag sitter och ser på den men så är det. Imorgon blir det som sagt jobb, tre olika ställen. Kanske fyra beroende på om jag orkar annars tar jag det på tisdag. Ganska härligt med flexibelt jobb. Kan börja senare om dagarna med men då tar det längre tid.

Ipoden är laddad och fylld med musik. Bakade en baguette innan idag så jag kan ha frukost med mig. Då är väl allt klart skulle jag tro. Det som är kvar borde väl vara sova så natti natt.

Music in my heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0