I love my pillow

Tröttare när man sover mer? :O

Av någon konstig andledning var jag mycket tröttare idag än jag varit de andra dagarna trots att jag gick och la mig redan kl 9 igår. (?) Hel skumt. Jobbade iaf idag. Lagade lite mat när jag kommit hem från jobb och begav mig sedan iväg till Malmö med Annika för att lämna in mobilen. Det blev även lite shopping för min del. En tröja på H&M och lite smått och gått från T.G.R, pennor, sudd, block, näsdukar och en memogrej. Vi stannade även till på SUBWAY och åt. Kändes faktisk lite skumt att försöka beställa på svenska eftersom jag bara ätit det i England innan. Ville ju ha samma macka nu. Man är ju så dum så man provar ju aldrig något nytt när man hittat något man gillar. Illa, illa. Men iaf, vi körde hem efter det. Med musiken på fullvolym och sjungandes för full hals tog vi oss hem. Jag lämnade Annika, körde hem käkade lite kvällsmat och nu sitter jag i soffan trött som fan. Ska se klart Sjunde himlen sen blir det till att nanna kudde.

We all want something else, we all want something we can't have.


Kommentarer
Postat av: Joel

ja de e hon xD

2010-02-24 @ 22:51:17
URL: http://fuckwithyou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0