I want to eat all the time

Jag har suttit och kollat lite i min recept bok "hembakat" och hittade massor av smaskiga saker. Eftersom det inte är så kul eller nyttigt att bara baka det till sig sjävl tänkte jag bjuda hit mina underbara vänner på en tjejkväll med god mat och massa prat. Problemet är att vi aldrig har tid allihopa samtidigt. Väldigt tråkigt.

Jag vet iaf precis vad jag ska bjuda på, därför måste det vara en dag då jag inte jobbar så jag hinner med att fixa allt. Även om det kanske inte tar mer än någon timme. (a)

Först en fördrink med Parmesanbollar.


Sedan hemmagjorda pizzaslice med lite sallad och kall öl (?) Haha nej men något annat kanske.

Och tillsist mumsiga fudgesnittar, (varning för överkonsumering)


Big girls are beautiful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0