just for you

Jag hinner egentligen inte blogga, men jag gör det för er. <3

Har just lagat mat till en hel armé, den som är hungrig är därför välkommen hit. Men äter man så diskar man med. Haha. Gårdagen blev väl inte som vänat. Den var ledsen för det och en annan för något liknande. Men vi går inte in närmre på det. Trots detta var det i det stota hela en trevlig kväll. Bäst var nog kuddkriget med Anders. Asg. Även om han fick tag i båda kuddarna så hävdar jag att jag vann då han gav sig när jag tait fram mitt hemliga vapen. En ciderburk, muahahah. Var väl hemma i lägenheten vad fyra tiden men somnade nog inte förän fem.

Idag vaknade jag inte förän halv ett men så är det ju när man är uppe halva natten. Stannade kvar i sängen till tre då jag bestämmde mig för att gå en runda till Åhlens innan jag handlade det som behövdes till kvällsmat. Jag måste dock lära mig kolla efter vad det är jag köper. Bara för det liknar bacon och ligger i en likadan förpckning beyder det inte att det är det. Någon som kan gissa vad jag köpte?

Nu har jag ätit upp iaf och väntar nu på att Susse ska dyka upp. Under tiden ska jag nu ta och fixa mig lite. Iaf börja med att sätta i linserna för jag är inte sugen på att festa i glasögon. Hinner tyvärr inte skriva mer. Ska på Inflyttningsfest ikväll kl 19 -19.30 så nu drar jag.

You'r always on my mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0