my brain is on vacation

Min hjärna har tagit semester. Hoppas den bestämmer sig att komma tillbaka till jobbet senast imorgonbitti.

Dagen har varit hel snurrig från början till slut. Glömde äta mitt på dagen. glömde köra till mormor och morfar när jag körde för att tanka. Glömde ringa. Glömde bort susse. Usch och fy på mig.

Som nämnt tidigare slog jag ryggen igår och idag har jag sjukt ont, så snälla håll tummarna för att det inte är så imorgon. Ska nämligen jobba och det betyder att jag ska stå upp i ca åtta timmar. :/

Med det så säger jag god natt och vi hörs antagligen inte förrän jag kommithem från utflyttningsfesten imorgon.
Love you

Kommentarer
Postat av: sannie

Ha en fin fredag idag :)

kram sannie

2010-02-12 @ 09:36:25
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0