My work makes me fat

Rubriken säger väl allt?

Jobbade på Klockareboden idag och demade chips dippa och tunbrödsrulle. Mmmmmums. Rätta mig om jag har fel, men när man tagit ett chips kan man inte låta bli att ta fler. Iaf inte om man är en "chips loving maniac" (lät bättre på engelska) som jag.

Lunchen spenderade jag med en dyr Tom och Jerry tidning och en dryg gubbe som sålde dammsugarpåsar i affären. Han var otroligt jobbig då han kommenterade allt, ALLT, jag menar verkligen ALLT! usch.

När jag kommit hem körde jag ner om på Boan där jag möttes av två telenor killar och den ena var good looking. ;) Imorgon ska jag iaf dit igen och hämta min nya älskling, en samsung jet. <3

Nu ska jag vänta på susse som ska hjälpa mig sälja en massa saker på tradera (är dålig på att formulera annonserna). 

I wanna do bad things to you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0