working hard

Det blev inget bloggande igår pga av att jag var alldeles för trött.

Gick upp vad fem igår, körde till jobbet, skrev på lite papper, jobbade på tre ställen och slutade vid ett. Körde hem och lagade fiskpinna. Mumsigt. Efterdet begav jag mig till Natalie för att plugga men det slutade med att jag somnade i soffan där. Och nu har jag hoppat av kursen. Det var inget för mig.

På kvällen simmade jag med Susse, tog lite roliga bilder med. Haha hem och käka pannkakor, se halv åtta hos mig och vampire diaries. Somnade dock i från det i soffan. Därför dunsade jag ner i sängen innan tio och sov som en stock hela natten.

Idag gick jag upp vid åtta, har hunnit duscha, se ett avsnitt av The secret life of the american teenager ochlekt med hunden. Nu ska jag bege mig mot Ystad för jobb på Willys. Ses kanske där?

Sleep lika a baby


Kommentarer
Postat av: ingrid

ja vi sågs minsann! :)

2010-02-19 @ 20:02:27
URL: http://ingruid
Postat av: Kimmie

Jepp, trevligt :)

2010-02-19 @ 22:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0