Dullness

Än en gång har personalen på elgiganten fått lyssna på mitt klagande. Denna gången lämnade jag in mitt Nikon objektiv och min iPod travel charger. När ska det ta slut? Bah!

Jag har iaf jobbat idag, drygt men det är ju pengar. Fixade med papperna till AF och lämnade in lönelapparna för denna månaden. Fullt upp med andra ord. Stannade även till hos My och Jimmi och snackade lite med My. Så fint det har blivit i lägenheten (sovrummet) haha. Nä, men det hade blivit jättebra. :)

Nu ska jag se lite tv sen ska jag sova. Som tur är behöver jag inte gå upp förän kl 8 imorgon. Lyx kan sova hela tre timmar längre. YEY! Ses på klockareboden imorgon.

Carry me through the night
Hold me secure in flight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0