yesterday, today, tomorrow

Gårdagen tillbringade jag i badrummet (det låter lite fel), under fyra timmar städade jag och sorterade allt som gömt sig där inne. Det blev fint kan ni tro och jag fyllde en hel papperskorg med jag vet inte vad.

Idag fortsatte jag min storstädning på rummet men det hände inte så mycket här. Fastnade med massa annat istället. Vid tre tiden kom My hit. :) Love you my friend. Massa snack, kvällsmat, simning och sen pysselkväll i lägenheten med Robin Hood i bakgrunden Lite roligt att man kan replikerna genom hela filmen. Nu ser jag she's all that och fixar lite med bloggdesignen.

Imorgon blir det en sväng in om till Ystad, lite fika hoppas jag på och kanske lite shopping. Vem vet, vi får helt enkelt se.

Nighti night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0