All in one

Har haft fullt up så tyvärr har jag inte hunnit blogga för än nu.

Vi gick upp vid sju i Fredags för att göra oss iordning, började smika mig och upptäcker att jag glömt puders hemma (!), satan fixade iaf till oss och gick ner för att äta en riktigt härlig frukost och sedan bar det av till skolan. Där är väl inte så mycket att säga om det. Var sjukt trött så jag somnade nästan på föreläsningens första helft. Paus och mat sedan dax att lyssna lika mycket till. Vid fyra lämnade vi sen Växjö och satte kurs mot Skåneland igen. (Tacka vet jag skåne) Måste även passa på att säga att kylan i växjö var inte att leka med.

Väl hemma i skåne svängde vi in om Brösarp och handlade hämtade upp saker till idag och sen bar det hem till mig för att hämta lite fler saker. Puff sa det sen var vi framme i ystad. Maten förberedes medans jag lämnade sakerna i lägenheten till idag. På kvällen såg vi sen tv och snackade/skrattade en massa. Trevlit värre.

"känner mig som ett rusin i huvudet"



Full fart framåt!

Idag blev det som vanligt simning med Susse och en massa snack. Alltid trevligt. Sen hem om till kusinens lägenhet för att låna lite kläder, dusch och besök av Basse. Satt och såg lite tv och pratade. :) Nu bloggar jag och snart ska jag göra mig i ordning, typ äta, sminka, fixa hår, leta kläder och börja dricka något gott, för ikväll blir det fest med Sandra och Pernilla. <3 Först bär det av till Glemminge och sedan blir det Öja. Natten spenderas i lägenheten i ystad.

Let's party girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0