And so it begins

Äntligen börjar det hända saker igen.

Idag har jag inte gjort allt för mycket men vid fyra tiden blev det simning med Susse. <3 Alltid lika trevligt. Nu har vi börjat komma igång på riktigt, tre gånger i vecka ses vi numera i simhallen och simmar i ca en timme. Underbart. :D Kvällen har jag sen spenderat i soffan framför otroligt dåliga tvprogram.

Men som sagt äntligen börjar det hända saker igen. Imorgon kommer Sandra hit och med sig har hon lilla Maja. Det blir väl en hel del promenader med vovvarna imorgon då skulle jag tro. På torsdag dran jag och Natalie till Växjö för att spendera natten på hotell, för på fredag börjar studierna 9.15-16.00. Efter det vänder vi hem till skåne igen för en lugn helg.

"fortsätt simma, fortsätt simma"

Kommentarer
Postat av: Susse

Simma lugnt i Växjö! hahah

2010-01-20 @ 01:18:27
Postat av: Kimmie

Absolut det ska jag göra :P

2010-01-20 @ 20:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0