and that's the way the cookie crumbles

Dagen har försvunnit i full fart och därför har jag inte hunnit blogga någonting.

Först säger vi Grattis till Annika som fyller "systembolag" idag. HAHA 20år! GRATTIS GRATTIS!

Dagen började med att jag försov mig en timme. Ojdå det var inte bra. Måste påpeka att jag lätt försover mig, jag avskyr att bli väckt av en väckarklocka USCH! Efter att ha snoozat i en timme gick jag ut med hunden och sen blev det dusch och massa telefon prat innan jag väl kom iväg för att hämta upp Sandra som jag sedan har spenderat dagen med. Hundarna har lekt och vi har snackat en massa skit. haha, såg även en bra film innan hon åkte vidare och jag körde hem till My. Följde med My och hämtade hennes syster och handlade. Efter denna tur körde vi hem till Annika för att gratta henne. Mycket trevlig får jag säga. Stannade lite mer än en timme innan jag sedan körde vidare, lämnade My och styrde hem.

Nu ikväll har jag packat inför imorgon, tror inte att jag har glömt något. Men man ska aldrig säga aldrig. HAHA speciellt inte när man heter Kimmie.

That's it for now, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0