come on!

Hur fan överlever myggorna denna vinter?

Jepp ni läser rätt, myggor. Det har slagit läger inne på mitt rum och jag tror jag har närmare 15 bett. Det kliar och irriterar. BAH! Det är helt otroligt. Myggor ska av kylan inte fly den och bosätta sig på mitt rum. Varje morgon jag vaknar hittar jag minst tre bett till. Hur ska detta sluta? Jag kommer se ut som ett monster innan vintern är slut (om de ens kommer flytta ut när våren kommer). Hjälp mig.

Från en sak till en annan, jag skulle just öppna spotify för att lyssna på lite underbar musik. Tror ni att det funkar? Nej, mitt antivirus har fått en knäpp och blockerar det. Har nu försökt öppna det en kvart utan att lyckas. Irriterande eller vad? Hmm, får väl vara lika aggressiv mot det där knäppa antivirus programmet nu som det är till mig.

Se upp, nu attackerar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0