We're here!

Framme i Växjö på hotellet. Yey!

Härlig bilfär med massa prat och konstiga namn på städer/byar (?). Vi har iaf kommit fram till att allt i småland slutar på -hult. xP HAHA Lite skumt måste jag säga. Men så är det. Vi stannade i Älmhult för att äta något, slutade med ett futtit gatukök eftersom vi inte orkade gå runt i kylan, tacka vet jag skåne, och leta mer. Maten var helt okej men som sagt det var ett gatukök. Vi körde vidare mot Växjö och det var förvånansvärt lätt att hitta till hotellet. Nu ångrar man att bikinin ligger hemma då vi har tillgång till jacuzzi, pool och bastu. :o


Något som måste pointeras är att detta hotell är miljö vänligt, de sorterar till och med ens sopor! :o Nu ska vi krypa ner i vår mysiga dubbelsäng och halv åtta hos mig. Senare blir det film och ansiktsmak.

"Man bör njuta av livet medans man lever"

Kommentarer
Postat av: Susse

Detta kallar jag klockren vardagslyx!! FY FAN VAD NICE. p.s kärringen var helt pantad d,s

2010-01-21 @ 23:34:07
URL: http://moonwaalk.blogg.se/
Postat av: Agnes

Haha, miljövänligt hotell... Det lät en aning weird... men najs ändå antar jag :D

2010-02-09 @ 11:44:48
URL: http://ohmyedwardd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0