Road trip

Färdig packat, frukost i magen och en underbar Natalie på väg hit. Växjö här kommer vi! <3

Jepp, nu är det äntligen dax att be sig mot växjö och Linneuniversitetet för att börja plugga. Känns verkligen härligt att man kommer ha något att göra om dagarna, även om det nu är plugg så är det iaf något. Natalie är på väg med tåget så jag ska snart begemig ner till stationen för att hämta upp henne. Men innan vi kör ska vi tanka och handla lite. Mitt älska håtsprey är helt slut! :O ni som känner mig vet att hårsprey är ett beroende jag har. HAHA jepp, jag använder rent för mycket men sen blir ju håret snyggt med. :P

Nu är jag snart sen, skriver mer i kväll. ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0