Start the day with a smile and get it over with!

Jag anser att en bra start på dagen är att vakna i tid, dricka en actimel, gå en runda med hunden och sedan är man igång och redo för allt.

Det blev en runda in till stan och fynd på HM, en långärmad tröja för 50kr. Kanon om jag får säga det själv. Införskaffade också en rosa pumaväska för endast 150kr. Men andledning till att jag var där inne var ett återbesök, som gick kanon. Det är snart A's födelsedag. Hon fyller 20 på onsdag. Passade därför på att köpa en present till henne, hoppas den kommer uppskattas. Lämnade även tillbaka en tröja på JC, den motsvarade inte alls mina förväntningar. Sen hoppade jag in i bilen och hämtade upp sötnosen, (familjens hund) på pappas jobb och styrde bilen hemåt Tänk vad man kan hinna med om man bara går upp i tid. Jag var hemma innan klocka slagit tolv. Eftermiddagen såhärlångt har jag spenderat på mitt rum i färd med att städa och dansa (bara för det var bra musik som spelades när jag städade).

Here I go again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0