summary

Här kommer en sammanfattning av de gångna dagarna då jag inte bloggat.

I söndags kväll såg jag film med S, mycket trevligt sällskap. Lite irriterande då bara att filmen började hacka i slutet så det gick inte att se. Somnade nog inte för än vid tre men så är det i bland.

Igår hände inte allt för mycket, gick en lång runda med Lily och fixade en tid för färgning. Det är verkligen tid för det nu. Såg även slutet på filmen som hackade (lånade den av morbror). Annars kan jag inte komma på att jag gjort något speciellt. Idag däremot har det varit full fart. Vaknade vid nio och satte igång med städning, frukost och bus med Lily.

Vid två körde jag hem till My. :) Vi gick en runda och det händer inte allt för ofta nu mer, trots att vi skulle göra det minst en/två gånger i veckan när vi blev arbetslösa xP Haha Det var iaf trevligt. Sen var det hem och vända innan det blev simning med Susse. Eftersom glömt att simhallen stängde kl sju idag var vi inte där för än vid sex tiden. Men vi hoppade i det kalla vattnet ändå och simmade på samtidigt som jag babblade en massa, Susse med men tror nog att det var mest jag då jag skulle berätte hela helgens händelser (de jag kommer ihåg då. :P) Sen var det hem och äta innan jag körde vidare till kusinens lägenhet för att mysa lite med jack och plugga.

Hmm plugga var det ja, det blev inte så mycket av det. Men men sånt är livet. Nu sitter jag iaf i min soffa och funderar på om jag ska sova eller se en film.

That's it for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0