Tosse for life ;P

Ny färg och ny header. Nice!

Dagen har bestått av jobb jobb och åter jobb lika så gårdagen men inte i gatuköket som alltid annars utan i kaffestugan. Härligt med lite omväxlig och nu kan jag verkligen kalla mig tvättäkta tossing då jag varit på hela tosse. Gatukök, tivoliland, popcorn, prylbod, spel/lotterier, kiosker, badland, entre, glassbar och nu tillsist kaffestugan. Missade jag något nu? Hmm, tror inte det iaf. Tilläggas bör väl med att jag har stått med armband, skrindor och annat sådant med. Haha. Undrar var detta kommer sluta. Just det Pizzaboden glömde jag. Fy på mig. Vad jag babblar. Oh, kom precis att tänka på att jag cyklat runder och letat efter personen som hoppat över staketet. Massa tosse minnen och fler blir det i sommar. Nu får jag väl hoppa i säng så jag kan jobba imorgon med. Natti natt
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0