Go to hell

Att såra någon är aldrig trevlig och värre är det att bli sårad. Men jag blir hellre sårad av en person som är ärlig mot mig än av en idiot som DU, som ljuger en rakt upp i ansiktet mer än en gång. Om du bara hade varit ärlig till min i April så hade vi kanske fortfarande kunnat prata med varandra. Men istället gör du precis som förra gången du undviker allt som kan leda till en konflikt. Istället för att vara ärlig och säga att du bara vill vara min vän utnyttjar du situationen. Inte förän jag snubblar över en av dina lögner talar du om sanningen. Om jag aldrig sätt dett där inlägget, hade du fortsatt då?

Du förtjänar precis det du fick av mig. Du är den som betytt mest för mig men du är även den som sårat mig mest. TACK SÅ JÄVLA MYCKET !!

Jag hoppas att du (Sebastian) får ett riktigt helvete tillsammans med din nya flickvän (Gisela).

You'r ded to me


Kommentarer
Postat av: Anonym

Moget att hänga ut folk så :)

2010-06-21 @ 13:55:28
Postat av: Kimmie

Min blogg, mina ord, mitt beslut.

Varför vara anonym? Jag står för vad jag tycker, gör inte du det?

2010-06-28 @ 14:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0