Like it !

Ja jag vet. Dålig uppdatering idag men jag har jobbat, käkat pizza och umgåtts med Ingrid i några timmar. Mycket trevigt, vi borde ses mer.

Det finns väl inte så mycket mer att skriva. Ska köpa bilen av Pappa och som det ser ut nu även flytta till egen lägenhet till hösen. Detta gillar vi mycket. Nu väntar jag bara på att det ska dyka upp lite lägenheter att välja mellan. Hihi. Oh, jag längtar redan. Skriver ner allt jag kommer på som måste köpas. GIILLA !

Men nu ska jag sova lite innan jag (snäll som jag är) hämtar upp folk på Öja och kör dem hem för att sedan sova lite till innan det blir jobb på Tosse. Hjälp, första helgen detta året. Känner mig ringrostig. Inte blir det så bra när man inte kan lyfta nhågot heller. Aj aj. Men sånt är livet.

ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz..........


Kommentarer
Postat av: ingrid

det borde vi verkligen, tackar så mycket för igårkväll! :)

2010-06-12 @ 22:20:06
URL: http://ingruid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0