Summary

Jag hade precis massor som jag tänkte skriva om men nu är det som någon har rensat ut skallen på ord och allt står helt still.

Massa folk i söndags. Hade dock en trevlig dag på jobbet ändå och det gillar vi !

Gårdagen spenderades med trevlig folk. Först frissan (Therese Larsson) och det blev kaonon sedan vidare till kusinvitamin för frukost och massa skitsnack. Efter¨det bar det av in till Ysatd med Susse. Treeevilgt värre. Undrar bara var tiden tog vägen. HAHA. Susse rekomenderade en film som jag var tvungen att se. Underbar och hemsk! Rekomenderar absolut den. Precious.

Dagen idag har varit ganska dryg om jag får säga det. Har fördrivit tiden på jobbet med att skrubba alla smutsiga golvlister så de blev vita och fina igen. HAHA. Marcus, sluta driva med mig på jobbet. Du börjar gå mig på nerverna. Haha, nä men gud vad jag var lättlurad idag. Fy på mig. Tror dock ändå att det beror på det slöa tempot idag, eller nått.


Working clothes

Nu ska jag nog ta och sova lite, ledig imorgon men har en del som ska hinnas med.
Nighti night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0