It's been a lifetime since I last confessed...

Få se här nu var var jag? Hmm Fredag. Jobbade i Borrby och bjöd på tårta. Härligt att där börjar komma mer folk. På kvällen blev det filmkväll hos Natta, lovely. Hämtade Suss mitt i natten och sen var den dagen över.

"Tosselilla, Tosselilla allas favorit om du vill ha en rolig dag så ska du komma hit"


Jobb på Tosse igår igen. Matilda och My är underbara att jobba med. Haha. På kvällen bär det av till Beddinge för fest hos Ingrid. Trevlig värre!

Var hemma vid tre i natt och fyra natten innan så nu är jag trött och lite bakis. Men det är ändå dax för jobb om en timme. (Får väl ta och gömma mig i läskförrådet eller nått.) Idag är det Färs och Frosta vilket innebär överflöd på folk. Hoppas hoppas hoppas jag får kassan som funkar och någon annan får ta den manuella. 

 Friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0