All in one

En månad har det gått. Jag skäms nästan att jag inte uppdaterat någonting. Ändå har jag  några trogna läsare kvar. Jag är i chock!

Nu ska vi se om jag kan komma på något intressant som hänt. . . Hmm, det var inte det lättaste.

Besökte Tunisien 18/5-25/5. Det var underbart. Träffade härliga människor och njöt av tiden (min flykt från verkligheten). Djerba är en underbar Ö och jag vill verkligen dit igen.

Spice girls, sex on the beach, I'm swedish, talk to english, säg my eye, aqua gym, special price for you. Vattengympa, Kycklingarmen och Lillen. Eller hur? Ahhaaaa. No french.

Går det som planerat åker jag dit igen med Anne, Alexandra och Josefin som jag lärde känna nera på hotellet. Underbara tjejer.



Efter hemkomsten var det dags för min efterlängtade 20års fest. Det blev super lyckad och jag hade sjukt roligt. Tackar alla underbara människor som gjorde min dag bäst!

Tyvärr har det bar gått utför efter det. En viss person har sårat mig ordentligt och jag vet inte om jag kommer kunna släppa det.

Storebror har varit hemma och hälsat på. Det gillas alltid. Körde och lämnade honom hos äldsta bror. Mycket trevligt. Vi ses ju inte allt för ofta om man säger så.

I lördags bar det av till Göteborg för att se på Green Day (som för den delen är underbara) synd bara att jag inte var frisk. Och inte blev halsen bättre att att man skrek med i låtarna.


Lite rörigt men ändå ett sammanfattande inlägg. Tillägas bör dock att jag nu jobbar på Tosse igen. Wehoo. . . .


Do you know what's worth fighting for when it's not worth dying for


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken söt blogg du har! :)

Och du skriver bra för övrigt!

(av det jag har kikat på iaf ^^)



sköt om dig! kram

2010-06-08 @ 15:20:13
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0