What are you waiting for?

Dagen har inte direkt varit den bästa. En man kort på jobbet och ingen röst som håller för att prata något med kunderna. Trots detta har jag lyckats vara trevlig till kunderna och inte skällt på min medarbetare även om jag hade velat det några gånger idag.

Det är dagar som denna som jag längtar mig bort från verkligheten.

En semester bland bergen hade jag inte tackar nej till. Det ser ju bara så underbart ut!

Även om dagen inte har varit toppen så njuter jag nu av att sitta i soffan och veta att jag inte har någonting som måste göras idag. Allt är städat papperna är i ordning och jag kan njuta så mycket jag vill. LYCKA.

Det ända som stör mig är DU, gör ditt val. Jag mår inte bra av att veta detta. Att gå och vänta på något som kan bli min lycka eller världens undergång. BESTÄM DIG!

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0