work work work, yeeey.

Trött som fan men det har man inte tid att vara när man ska bege sig till äääälskade Tosse för jobb i gatuköket. Massa som ska förberedas det är jag som ska se till att allt blir gjort. Hmm, för det är ju lyckat att ge de uppgifterna till personen med guldfiskminnet. Men sånt är livet. Idag kommer iaf Susse och jobbar. <3 Susse, Kimmie och Marcus. Om jag inte minns fel från förra året så var vi "the deam team" Muahaha. Vi får väl se hur det går idag. Det är iaf roligare att jobba när man får umgås med underbara arbetskamrater.

Nu ska jag ner i köket, äta lite frukost, gå ut med hunden och se till att jag har allt med mig. (Minnet, åter igen minnet)

Silence is the enemy


Kommentarer
Postat av: Anders

Det man inte har i huvudet, har man i benen;)

2010-06-09 @ 13:58:39
Postat av: Kimmie

Sant, så sant.

2010-06-09 @ 18:27:35
URL: http://frommypointofvue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0