everything and nothing

Det blir ingen Samsung Jet då försäljaren lurade mig att tro att det bara skulle betala 199kr i månaden och få använda hela beloppet men i själva verkert var det 199 + 100 kr i förhöjd avgift. GLÖM att jag betalar det. BAH!

Har slitit som ett djur denna veckan, jobbar jävlar i det nu. Massa timmar, ja tack. Jobb imorgon med. Men ska hinna till AF med. Måste verkligen prata med dem. Behöver info om dethär med ersättning, jobb och lön. Hur kommer jag få jobba i sommar och allt det där. Tror jag ska vara där kl 11, men jag vet inte :O Får väl ringa dit imorgonbitti från jobbet. Glömde ju naturligtvis göra det idag. Fy på mig. Ska även hinna med att handla en massa inför lördag då mina underbara töser kommer hit på middag och skitsnack. Alltid trevligt. Love you <3

BTW Sandra beställde resa till oss idag ! Den 18 Maj bär det av till Tunisien en vecka, all inclusive. Nice ;) Tyvärr kommer jag nog inte kunna besöka bror i England denna våren. Lite synd. Men till sommaren kanske. Vem vet. Har iaf planer på att besöka äldsta bror när det dyker upp en ledig dag. Vi träffas för sällan. Gissar på att det kommer en dag innom den närmsta tiden. Hoppas.

Massor att göra nu innan kusinvitamin kommer hem igen. Stora planer på överraskning. Ali och jag ska nog lyckas genomföra våra planer. Muahahah!


Deams in reach


Kommentarer
Postat av: Graviditetsbloggen

Hej. Jag gör en liten undersökning på namnförslag till vårt kommande mirakel. Om du fick ett barn nu, eller planerar att skaffa barn. Vilket namn skulle du ge det barnet?

2010-03-05 @ 10:34:22
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Namnförslag:

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

2010-03-07 @ 00:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0