Friends, lovers or nothing?

Då har ännu en jobbvecka gått. Tiden flyger bara iväg för tillfället. Känner mig som en zombie de dagarna jag jobbar då jag går upp redan kl 5. TORTYR!

Gårdagen spenderades på jobb, bibliotek, simhall och tillsist hemma i soffan med underbara mjukisbyxor. Jobbet gick bra, fastnade på biblioteket med en underbart bra bok. "Som om ingenting" av Katarina von Bredow. Ja My, jag tycker väldigt mycket om hennes böcker nu. Tack. Efter simningen stannade jag på rummet och hade det mysigt med bra film.

Just nu sitter jag hemma hos Annika och har det trevligt. Ikväll bär det av hem till Anders med först ska jag och Annika sticka och äta någonstans. Lutar just nu mot McDonalsd, ajaj.


Denna refräng sitter för tillfället väldigt fast i mitt huvud.
John Mayer, Assassin
"I was a killer, was the best they'd ever seen
I'd steal your heart before you ever heard a thing
I'm an assassin and I had a job to do
Little did I know that girl was an assassin too
"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0