I'm not feeling that good right now

Nä usch och fy för att vara sjuk. Det mest irriteransde är att jag precis fått massa jobb och blir så sällan sjuk men naturligtvis skulle jag bli det nu. Bah. Mirakelkur mot förkylning mot feber och förkylning. JA TACK!

Nä nog med klagande på det. Nu ska jag ta mig i kragenoch göra med massa nytta här hemma:
 - Rensa gardroben så kläderna får plats.
 - Söka ett jobb arbetsförmedligen skickat.
 - Hämta paket från H&M
 - Städa rummet (damma, damsuga och bädda)
 - Handla till lördag.
 - Sortera och tycka in filmerna i hyllan.

Det var nog allt. Som sag massor att göra. Hör av mig senare under dagen.

The things that one most wants to do are the things that are probably most worth doing.


Kommentarer
Postat av: Joel

i think so tooo:)

2010-03-02 @ 22:29:33
URL: http://fuckwithyou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0