no connection at all

Misstolka inte nu. Jag värderat allt jobb jag kan få högt men idag var jag inte alls sugen på att jobba då jag fortfarande inte mår bra. Har dock ändå varit iväg och jobbat. Pust.

Oväntat besök är alltid trevligt. :) Men det hade varit trevligare om personen i fråga hade kommit in en stund och inte bara stannat i hallen. Host host. Men men uppskattar det ändå.

Denna veckan är underbar, massa TV serier börjar igen och hat till och med hittat några nya. Min lycka äg gjord. Jag följer några serier slaviskt. Missa ett avsnitt är en dödssynd. HAHA. Här har vi min lista:
- Greys Anatomy
- Desperate Housewives
- One Tree Hill
- Gossip Girl
- Criminal Minds
- Lie To Me
- Drop Dead Diva
- Legend Of The Seeker
- True Blood
- Vampire Diaries
- Glee
- The Secret Life Of The American Teenager
- Cougar Town
- Ugly Betty
Jag har säkert glömt någon, men men. Jag måste ju säga att det är tur att inte alla visas samtidigt. xP



Kimmie <3 Pepsi !


Kommentarer
Postat av: ingrid

2010-03-04 @ 08:04:26
URL: http://ingruid.blogg.s
Postat av: ingrid

BAH! råkade komma åt enter liiiite för fort ja! men men. det vart jäklar i det inte en liten lista :P hur orkar du hålla koll på alla? :P

2010-03-04 @ 08:06:06
URL: http://ingruid.blogg.se/
Postat av: Kimmie

Haha, ja jag vet inte. Har uppskrivet när nya avsnitt släps eller när det går på tv xP Men kan det mesta i huvudet. ;P

2010-03-04 @ 21:20:12
URL: http://frommypointofvue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0