Shame on me

Usch och fy på mig. Inget bloggande på 3 dagar. Dåligt av mig.

I torsdags jobbade jag typ 10 timmar pust !

Fredagskvällen spenderade jag tillsammans med mina underbara töser. Synd bara att Annika inte kunde följa med. Först var vi hos Natta där vi snackade och skrattade en massa. Efter ett tag kläckte My ur sig kommentaren "vi kan gå på systemet och köpa P-piller" ASG ! Hahah hon menade naturligtvis apoteket men det blev fel. Har inte skrattat så mycket på länge ! Vi drog vidare till Kingsan där det var packat med folk. Efter som jag har en underbar vän så körde han mig hem till Natta och följde mig till dörren. "Jag tycker inte om när tjejer går ensamma i mörkret" var hans förklaring. Han kom även och hämtade mig när jag skulle hem. Det tackar jag för.

Vaknade tidigt på lördagen och såg lite TV innan Susse ringde. Det blev en tur till Ystad med lite shopping. Köpte en tröja på JC men det var allt. Mycket nöjd med mitt köp må jag säga. Har letat efter en sådan länge. Under kvällen hände inte mycket, bakade en egen pizza som blev gudomligt god. Orkade dok bar äta halva, diskade en massa och gick en runda med Lily. När jag kom hem kröp jag ner i sängen och läste till halv tre. Inte allt för bra då klockan skulle ställas om till sommartid. Men men sånt är livet.

Gick upp vid halv tolv idag och har inte gjort något speciellt. Bestämde mig dock för att inte låta denna söndag bli som alla andra söndagar. Inte en söndag till i förd glasögon, mjukis, och stor t-shirt. Osminkad och fågelbo på skallen. Nej denna söndag fick vara speciell. Sminkade mig, letade fram något snyggt och fixade håret. Ibland behöver man känna sig speciell.

Har ett väldigt shoppingsug idag. Det slutar väl med att jag klickar hem lite snygga saker från H&M eller någon sko sida. De röda skorna har ju fortfarande inte fått ett nytt hem. Kanske ska ta och ge dom det? Jepp det ska jag minsan. Känner att jag är värd det.

Nu ska jag ta något att äta, rester av pizzan eller kanske en bit smörgåstårta. Hmm blev helt plötsligt väldigt svårt att välja.

I feel good !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0