Sleeping beauty

Jobbmässa i Trelleborg idag, yey. NOT! Kändes som dagen var bortkastad. Såg dock tomten i kön. Han söker nog sommar jobb. "last Christmas I gave up my job, but the very next day I regret what I sad. . . ." ASG !

Myspys och jag gick i från mässan efter ett tag då vi var törstiga. Hittade en affär på stationen "Moxy's", efter att vi handlat satte vi oss på en bänk och såg när, inte en utan två polisbilar kommer körandes och stoppar ett bråk. efter ett tag kommer även en tredje. Undrar vad som egentligen hände.



Väl på bussen igen hade jag fyra säten för mig själv så jag bestämde mig för att lägga mig ner och sova. Och det gjorde jag, underbart. Maria väckte mig i Tomelilla så jag inte skulle glömma hoppa av. Fixade till en mumsig pastasallad när jag kom hem. Den blev perfekt.

Nu väntar massa pappersarbete och förhoppningsvis en lugn stund framför tv:n med något smaskigt, lite te kanske. Eller inte kom precis på att jag ska simma med Susse. Byebye

Hard work always pays up in the end


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0