Just my luck

Gud vad trött jag är, orkar inte riktigt skriva om dagen. Låter denna sång säga sitt så vet ni hur jag känner mig idag.



Eftersom jag inte var på bra humör när jag kom hem idag fick jag nästan ett utbrott när jag fått brev från försäkringskassan:



För det gjorde ju mig på sååå bra humör, och gladare skulle jag bli när jag läser andledningen till varför jag inte fått det än. . . .



Någon mer än jag som ÄLSKAR försäkringskassan och CSN? Inte? Hmm konstigt. Bah, blir bara så grymt sur. Jag ringde naturligtvis dit och frågade vad de höll på med. "Jag har inte fått något studiemedel, jag tackade nej till det den 20 januari 2010" till svar får jag då att de måste ha skriftligt bekräftat från CSN att jag inte fått något studiemedel. Mitt huvud exploderar !

I'm lucky, don't you think?


Kommentarer
Postat av: ingrid

jag vet hur precis hur du känner!!! har också haft sånt jäkla klydd med både försäkringskassan och csn! först idag (efter tre månader av telefonsamtal och pengalöshet) är allt fixat,FINALLY! hoppas att det löser sig fort :)

2010-03-17 @ 16:26:45
URL: http://ingruid.blogg.se/
Postat av: Kimmie

Oh vad skönt att det äntligen löst sig för dig !

Det gör jag med. Ska ringa dit igenpå måndag om det inte är löst.

2010-03-17 @ 18:39:12
URL: http://frommypointofvue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0