Norwich

Sitter just nu hos brodern i Norwich. Inga sveska bokstaver pa datorn sa det blir roligt att lasa. (Anders jag vet att du skickade dem men jag orkar inte :P)

Jag har haft flyt hela resan idag. Behovde inte vanta pa nagot mer an da flyget men det gar ju inte att undvika. Eftersom jag hann med forsta bussen sa var jag framme hela tva timmar tidigare och det gillas.



Pavag till gaten..


Sjukt lang ode korridor...


Tommys chillicheesburgare.

Val framme lagae vi till sjukt goda burgare och det var inga sma saker. Just nu jobbar Tommy sa jag ser pa film. Hahaha, Sjuk sak. Men nu ar det dags att ringa mamma och sedan Anders <3

Senare nar Tommy kommer hem blir det vars en burgare till innan vi drar ivag till en fodelsedagsfest for hans  forra chef (tror jag).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0