Snow

Lily älskar snö. Hon springer runder som en galning, studsar upp och ner, snusar och äter snön. Det ser så roligt ut. Haha, underbara sötis.

Det var visst ett tag sedan jag bloggade, har helt ärligt glömt bort det då jar haft mycket att göra.

Igår kom Natta och Axel över till Anders och vi åt lite gott, pratade och såg en film. Mycket trevlig kväll, det måste göras om. Tackar för den trevliga kvällen.

Idag hade jag en ledig dag, den spenderasdes med städning och pappersarbete. Fyllde i papper till Alfa-kassan då jag har jobb i ca ett år med fast schema. Underbart. Skrev även under hyreskontraktet idag! Lycka!

Ingrid tittade också förbi och vi bakade några små kakor som smakar himelskt! Trevligt att sitta och prata en stund. Och nu har jag precis kommit hem från "Homeparty" hos en av grannarna. Underbara inrednigs prylar! Bestämde mig för att själv ha ett, den 9dec kommer hon hit. Gilla, gilla, gilla!

Det känns verkligen som en massa roliga saker är på gång de närmsta veckorna och det gillar vi. Men nu åter till Criminal Minds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0