I <3 shopping

Njuter av semestern i England.

Borjade dock forsta kvallen med att dricka lite val  mycket. Har minneslucka pa nagra timmar me jag hade kul den tiden jag minns iaf. Jag har spenderat dagarna har med slapp framfor TVn och lite shopping. Underbart.

Tva par skor har inhandlats, aven en ful (men skon) pyjamas, strumpor, filmer och lite annat.

Igar nar  brodern kom hem fran jobbet stack vi ut hade trevligt men var vraal hungrig storsta delelen av tiden. Avslutade kvallen med Pizza, at en hel men var anda hungrig. Kakade en lamnad bit till frukost precis och det var guomligt gott. Och lite oboy till det.

Mina planer for dagen ser mest ut som lite mer shopping, lite film och sen far vi se nar Tommy kommer hem fran jobb.

Dagens shoppinglista: 

  • Skins till bade mig och Ingrid
  • Ett par snygga jeans (Kimmie style)
  • Chips!
  • Subwaymacka
  • Vantar
  • Mjolk (drack den sista precis)
  • Julklappar (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0