What a wonderful world

För en vecka sedan satt jag på mitt rum med en packad väska och snackade skit med Ingrid. Nu befinner jag mig i hor brodern och har precis packat färdigt väskan. Jag hade 13 kilo med hit. Varav 3 var kaffe och choklad till Tommy. Nu väger nog väskan närmare 20 kilo. Haha, men det gillas. :) Dagen har spenderats i centrum med sista shoppingen. (Hade gärna stannat längre). Hittade en heldel. Nöjd, men jag vill ha trollstaven! (Vi hittade en fjärkontroll som var en trollstav, man viftade på olikavis för att byta kanal, ändra volym mm). As coolt! Någon som vill köpa den till mig? Den kostade bara £50 ;) Från det ena till det andra, livet kan inte bli mycket bättre nu. Jag har jobb, en underbar pojkvän och ska kolla på lägenhet när jag kommit hem. Kan det bli bättre? Ja jo en sak kan väl bli bättre men det kommer väl. Nu ska jag förflytta mig ut i köket, ska laga pesto pasta med brodern. (ville inte gå ut förän nu då jag hört honom diska ;P) see ya <3 (Ursäkta röran, inga radbyte då jag bloggar från min iPod.)

Kommentarer
Postat av: Anders

<3

2010-11-17 @ 00:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0