A dress or dressed as a boy?

Sitter just nu med på en svenk/so- lektion, måste säga att det är ganska intressant. Men men det var inte det jag tänkte skriva om.

Jag har fått ett problem, imorgon ska Natalie har sin 20års fest med 20tals tema. Vad i hela vida varlden ska jag ha på mig? PROBLEM! Inte har jag hittat något innan denna veckan och sen försvann bara tiden för mig. Nu är det bara en dag kvar jag har inte något att ha på mig. Funderar starkt på att klä mig till kille bara för att det var mycket enklare att komma på. Haha. Nej men seriöst, jag får nog springa en massa ärenden idag. Mitt andra problem ör dock att jag inte har några pengar att köpa något med så frågan är därför. Vad fan ska jag göra? Någon som vet? Det är fritt fram att hjälpa mig.

Nu ska jag nog åter gå til jobbet. Inte för att hon behöver någon direkt hjälp på lektionerna men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0