Cooking is fun

Kycklinglårfilé med kyftpotatis, sallad och cream fresh smaksatt med soltorkade tomater och feta ost. Super gott.

Jag körde och hämtade upp Ingrid vid elva och körde sedan till Lund för att hämta mitt köksmöblemang. Vi använde min trogna följeslagare GPSen, den var dock ute och cyklade ett tag och vi började köra runt i en cirkel. HAHA.

Nu ska jag snart börja göra mig klar inför kvällen, först fira kusinen och sedan bär det av till Anders för inflyttningsfest. Frågan är bara vad man ska ha på sig. Den eviga frågan.

 


Kommentarer
Postat av: Monica

Åhh herregud vad gott det ser ut att vara! själv ska man äta köttbullar och makaroner x)

2010-10-09 @ 18:08:27
Postat av: Anders

inget fel på köttbullar och makaroner :P

2010-10-09 @ 18:16:40
Postat av: Kimmie

Det var sjukt gott och väldigt enkelt att laga. Makaroner och köttullar är också riktigt mumsigt.

2010-10-10 @ 14:25:19
URL: http://frommypointofvue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0