Lovely day

Eftersom dagen bjuder på så härligt väder har jag bestämt mig för att skjuta upp dagens planering till morgondagen och njuta av det fina vädret med Lily, Kusinvitamin, fyledalen, picknick och kameran. Det känns härligt. har packat ner pankakor och två mackor för pickninken och funderar på om jag ska ha med vam oboy eller och det är en dum idé med tanka på min och emelies klantighet kombinerad. Vi får se helt enkelt.

Kom och tänka på en sak tidigare idag. Om man ska uttala sig i media om något, vad som helst, varför tänker man inte efter lite först innan man säger något dumt som förvrängs och blir idiotiskt? Och varför ska media förvränga allt? Det är helt enkelt en skum värld vi lever i.

Nä nu ska jag dra ut till skogen och njuta av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0