Me and my phone don't match

Det har visst inte blivit bloggande på någon dag. Har haft fullt upp. I fredags började jag dagen med simning redan halv åtta på morgonen. Känders riktigt bra. Skickade iväg lite viktiga papper och sådant innan jag begav mig till Sjöbo för att jobba några timmar. När jag sedan kom hem var jag helt skut, glömde bort att äta kvällsmat och somnade i soffan efter en timme. Därav inget bloggande då.

Igår gick jag upp i bra tid, körde in till ystad och lämnade in Cv (håller tummarna nu), letade efter kläder till kvällen då kläningen jag hade tänkt ha inte riktigt passade länge. Jag hittade inte ett skit! Körde hem och var sjukt irriterad då jag inte kunde hitta något att bha på mig. Fick en ide men saknade skor, körde ner på BO och letade. Hittade dock inga men där var en underbar klänning. Den fick följa med hem, och där var klädproblemet löst.

Sprang på Telenor när jag var där nere, passade på att förnya och förbättra min telefon och mitt mobila bredband. Nu har jag en lägre månsdskostnst oc´h en ny mobil (att vi sen inte kommer överens hör inte till saken).

Väl hemma igen var det bara till att göra sig klar för Sandras och Pernillas 20års fest. Åkte till Kivik och hämtade upp Linn och Pontus. Det var en trevlig kväll. Drack inte så mycket och hälpte till lite i med det som behövdes. Ex torkade upp utspilld grogg med en mopp. Haha, men vad gör man inte för sina vänner.

Det var nog allt som ni missat. Nu ska jag göra mig klar för snar bär det av inte till Ystad för att kolla på en lägenhet. Nu håller vi tummarna att ingen annan vill ha den så jag kan få den. (Kommer nog inte hända med min otur men men)  See ya later.


Kommentarer
Postat av: Anders

mmhmm

2010-10-17 @ 13:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0