To have or not to

Massa jobb denna veckan hela sex dagar. Pust. Men det blir pengar av det. Underbart, her en hel del utgifter denna månaden. Färga håret, försäkring på bilen, de vanliga räkningarna, ullared (handla inför eventuell flytt till våren någon gång), och till sist hälsa på älskade bror i England. det blir tight men man måste få unna sig ibland. Dumt nog händer allt samtidigt. Men men sånt är livet.

Har inte väst mycket att skriva om idag tycker jag. Är ganska trött, det lir långa dagar när man ska köra en timme till och en timme hem från jobbet. Imorgon tänkter jag iaf stanna till på Nova Lund innan jag kör hem då mina linnen gjort sitt nu. (jag vet att jag tidigare sa att det blir tight men hade räknat med att kunna unna mig något¨ändå, annars blir det inte så tight) Gud var jag är rörig när jag skriver ibland. Aja hoppas ni står ut. Hahah.

Nu ska jag hämta upp min lilla sötis och sedan säger jag god natt. För söker ju komma upp i tid om dagarna fast jag jobbar och börjar sent. Det gäller även de dagar jag är ledig. Man kan ju inte direkt sova till tio. Hela dagen försvinner ju innan man käkat frukost. (Anders nu menar jag inte att hela din dag försvinner, du jobbar ju natt:P) jag vill hinna få något gjort så jag kan slöa på kvällen. Men som sagt, god natt mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Anders

haha :P tycker jag löser det bra ändå...

2010-10-28 @ 04:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0