Candles

Härlig och väl utnytjad dag.

Började dagen med frukost och ett serieavsnitt, fixade lite på rummet och sedan körde jag in till Ystad. Mötte upp Anders vid H&M sedan gick vi och letade present till underbara Natta. Tyckte allt att vi hittade något bra. Fortsatte vidare i lite butiker men hittade aldrig det jag letade efter. Typiskt. Vi återvände till H&M där Anders förklarade att om han blir trött på shopping slår han sänder saker. Det var naturligtvis ett skämt men bara en minut senare välter jag ner ett rött nagelack fån hyllan och försör inte bara nagelacket (som går i tusen bitar) utan även mina uggs som fick röda prickar. Oops. Men det var ganska komiskt.

Jag lämnade Anders och körde hem, åt lite och körde upp till simhallen med Mamma. Idag blev det hela 50 längder. Känns underbart. Nu ska jag bara njuta av kvällen med en kopp te, en muffin och mina värmeljus. Nu är det höst!

Imorgon blir det jobb 10.30-16.30 på Räfsan. Efter det ska jag sitta barnvakt till tre underbara små busfrön. Jag kommer nog inte vara hemma igen förän 23.30. Det blir en lång dag. Men det är det värt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0